Η Josephine εμφανίστηκε σε billboard στην Times Square – Συμμετέχει σε παγκόσμια καμπάνια του Spotify

0

Η Josephine έγινε το πρόσωπο της Ελλάδας στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify.

Η Josephine, το «χρυσό κορίτσι» της ελληνικής δισκογραφίας που μας χαρίζει διαδοχικές επιτυχίες και μοναδικές live εμφανίσεις, ξεπέρασε τα σύνορα, καθώς εμφανίστηκε σε μία από τις ηλεκτρονικές διαφημιστικές πινακίδες στη φημισμένη Times Square της Νέας Υόρκης.

Η διεθνής διάκριση προέκυψε καθώς, μέσω της Panik Records, η Josephine έγινε η πρέσβειρα Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify με θέμα την ισότητα των δύο φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση.

Στην καμπάνια συμμετέχουν 35 καλλιτέχνιδες από 50 χώρες και τραγούδια τους περιλαμβάνονται στην παγκόσμια playlist «EQUAL Global» στο Spotify.

Υπενθυμίζεται ότι στην καμπάνια έχουν ήδη συμμετάσχει Ελληνίδες καλλιτέχνιδες όπως η Έλενα Παπαρίζου, η Έλένη Φουρέιρα, η Έλενα Τσαγκρινού και η Μαρίνα Σάττι.

Η Josephine είναι στην playlist με το πρόσφατο hit «Παλιόπαιδο», που περιλαμβάνεται στο πρώτο άλμπουμ της καριέρας της με τίτλο «100%», το οποίο κυκλοφορεί σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα μουσικής και τα φυσικά σημεία πώλησης δίσκων.

Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του, το «Παλιόπαιδο» αγαπήθηκε από το κοινό, έγινε viral στα social media και ξεχώρισε στο ραδιοφωνικό airplay και, μέχρι αυτή τη στιγμή, μετρά πάνω από 1,5 εκατομμύρια digital streams και 6,2 εκατομμύρια views στο YouTube όπου σκαρφάλωσε στις πρώτες θέσεις των trends.

Η Josephine εμφανίζεται στο παγκόσμιο playlist ανάμεσα σε διεθνούς φήμης καλλιτέχνες όπως η Camila Cabbelo, ενώ πρωταγωνιστεί στην αντίστοιχη playlist της Ελλάδας, την «EQUAL Greece», όπου το εξώφυλλο της λίστας κοσμεί η φωτογραφία της.

Share.