H Μαρίνα Σάττι εμφανίστηκε σε billboard στην Times Square – Συμμετέχει σε παγκόσμια καμπάνια του Spotify

0

Η Μαρίνα Σάττι έγινε το πρόσωπο της Ελλάδας στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify.

Δύο μήνες μετά τη σαρωτική επιτυχία του «Πάλι», η Μαρίνα Σάττι εμφανίστηκε σε billboard στην Times Square της Νέας Υόρκης.

Η διεθνής διάκριση προέκυψε καθώς, η Μαρίνα Σάττι έγινε η πρέσβειρα Ελλάδας στην παγκόσμια καμπάνια «EQUAL» του Spotify, για την ισότητα των φύλων και την γυναικεία ενδυνάμωση.

Στην καμπάνια συμμετέχουν καλλιτέχνιδες από όλο τον κόσμο και τα τραγούδια τους περιλαμβάνονται στο παγκόσμια playlist «EQUAL Global» του Spotify.

H Μαρίνα Σάττι εμφανίζεται σε μία από τις πρώτες θέσεις στο playlist με το «Πάλι», το οποίο συνεχίζει την επιτυχημένη του πορεία, μετρώντας πάνω από 3 εκατομμύρια views.

Ταυτόχρονα, η Μαρίνα Σάττι κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο αντίστοιχη playlist της Ελλάδας, το «EQUAL Greece», με τη φωτογραφία της να κοσμεί το εξώφυλλο της λίστας.

«Νιώθω τόσο ταπεινοφροσύνη και τιμή. Αυτό σημαίνει τόσα πολλά για μένα, όχι μόνο ως καλλιτέχνιδα, αλλά και ως Ελληνίδα που εκπροσωπεί τη χώρα της», έγραψε η Μαρίνα Σάττι στα κοινωνικά δίκτυα.

«Σας ευχαριστώ Spotify που δίνετε στις γυναίκες καλλιτέχνες μια πλατφόρμα για να μοιραστούμε τη δουλειά μας με τον κόσμο και σας ευχαριστώ που ενθαρρύνετε τους νέους καλλιτέχνες να κυνηγήσουν τους στόχους τους!», πρόσθεσε.

«Προβάλλομαι τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια playlist “EQUAL” του Spotify ανάμεσα σε καταπληκτικές καλλιτέχνιδες», σημείωσε.

Η διάκριση αυτή αποτελεί έναν ακόμα σταθμό στην ως τώρα επιτυχημένη διεθνή πορεία της Μαρίνα Σάττι.

Μεταξύ άλλων, η διεθνή πορεία της περιλαμβάνει την εμφάνισή της στο ιστορικό «KEXP Radio», έναν από τους πιο σημαντικούς μουσικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με έδρα το Σιάτλ, καθώς και πολλαπλές συμμετοχές σε διεθνή φεστιβάλ world μουσικής σε όλο τον κόσμο.

 

Share.